شانس‌های قهرمانی در جام جهانی 2022| از گام محکم برزیل تا بلندپروازی یوزهای ایرانی/ خروس‌ها در اندیشه دبل + عکس

10:35 - 08 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۷۱۴۷
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
رسانه آماری theanalyst در پایان دور نخست بازی های گروهی جام جهانی درصد شانس قهرمانی 32 تیم مطرح جام جهانی 2022 را منتشر کرد.

خبرگزاری میزان - در پایان دیدارهای دوم مرحله گروهی جام جهانی رسانه آماری theanalyst تیم هایی که بیشترین احتمال قهرمانی در این دوره را دارند منتشر کرده و پس از هر بازی به روز رسانی می‌کند. برزیل در پایان دور دوم مرحله گروهی با در صدر این جدول قرار دارد.

تیم ملی ایران پس از شکست سنگین و دور از انتظار مقابل انگلیس رتبه جالبی در جدول 32 تیم برای کسب قهرمانی نداشت، اما بعد از پیروزی دلچسب مقابل ولز چند پله صعود کرد. تیم ملی ایران تا پایان بازی های نخست با 0.06 در پایین این جدول قرار داشت، اما بعد از پیروزی مقابل ولز به نمره 0.32 رسید و بالاتر از تمام تیم‌های آسیایی در رده بیستم قرار گرفت. قطر و کانادا بعد از حذف از جام جهانی در قعر این جدول قرار دارند.

برزیل بعد از پیروزی مقابل سوئیس با نمره 24.19 همچنان در صدر جدول احتمالات قهرمانی بیست و دومین دوره جام جهانی قرار گرفته است. بعد از آن فرانسه با نمره 13.78، آرژانتین10.51، انگلیس 10.65، اسپانیا 10.40 و انگلیس با 9.65 بعد از پیروزی مقابل حریفانشان در دیدارهای دوم مرحله گروهی، جزو تیم هایی هستند که درصد قهرمانی‌شان در این تورنمنت بالا است. آرژانتین علی رغم شکست مقابل عربستان با نمره 6.72 نیمه پایین جدول قرار داشت، اما بعد از پیروزی شیرین مقابل مکزیک به رده سوم صعود کرد.

پرتغال با رونالدو در این جدول با نمره 7.73،هلند 7.17 و آلمان با نمره 3.32 و کرواسی نایب قهرمان دوره قبل جام جهانی با نمره 2.15 در رتبه های ششم تا هشتم حضور دارند. عربستان، ولز، کره جنوبی، تونس، کامرون، قطر و کانادا به ترتیب در قعر این جدول قرار دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *